Tema: Re: C.Iskauskas. Lietuvos tarptautinis pripazinimas: sunkiai pralauzti abejingumo ledai
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-25 19:41:18
Nu o ką čia galima nuveikt ? Vienintelis IMHO variantas:
valstybiniu mastu numatomos investicijos (nu tipo kokią
rimtą gamybą paleidinėt tame tuteišyne - ir lygis pakiltų,
ir lietuviais atsiskiestų) - ale vargu ar tai realu, atsižvelgiant
į valstybės biudžeto stovį ir perspektyvas. Aš daugiau
nieko neįžvelgiu; turi idėjų - klok.