Tema: Re: C.Iskauskas. Lietuvos tarptautinis pripazinimas: sunkiai pralauzti abejingumo ledai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-02-23 18:26:35
> taip taip, jau gerokai anksciau lietuviai lenkais prisistatinejo :)) Netgi
> tu lietuviu kaip tokiu turbut niekada nebuvo
> Toks rusu "istorinis" filmas nesenai sukurtas "Car" apie Ivanuska Grozna.
> Veiksmas vyksta iki Liublino unijos ir ten rusai kovoja su lenkais ir ju
> karalium "Zhygimontu" :))
Rusijos siaureje gyvena komiai, teritorija kaip keliasdesimt Lietuvu. Taigi
galima kalbeti apie komius ir galima kalbeti apie rusus. Akivaizdu, kad
komiai ruseja... Mano lygiai toks poziuris i lietuvius, gyvenusius
dabartineje Rusijos teritorijoje. Esu skaites carinio rusu mokslininko
straipsnius apie baldiskos kilmes hidronimus didziulese teritorijoje uz
Maskos... Pagaliau ir pokario rusu pavardziu enciklopedija buvo uzdaryta,
nes daugelio pavardziu kilme yra baltiska. O kaip supranti tai baudziauninku
pavardes atsirado net ne caro ivano laikais.