Tema: Re: C.Iskauskas. Lietuvos tarptautinis pripazinimas: sunkiai pralauzti abejingumo ledai
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-25 20:27:42
Nepataikaut jiems.
Turėdami tokį palaikatį užnugarį kaip Lenkija, jie niekada nebus Lietuvos
lenkais, o bus Lenkijos lenkais. Bent milžiniška dauguma.
Aršiau, negu rusai, kurie vistik supranta atvykę iš Rusijos. O lenkai laiko,
kad jie gyvena savo žemėse ir pirmai progai pasitaikus padaryt čia Lenkiją
arba nors kokią lenkišką autonomiją.
    Lenkijos korta ką reiškia?

Per amžių amžius. Amen.