Tema: Re: Teritorijų planavimo procesas taps paprastesnis
Autorius: Rimas OK
Data: 2011-02-14 17:23:06
Visų pirma aš kalbua apie veiklą, o ne gyvenimą. Kai veikla vienintelė -
žemės ūkis, tai ir dirvonuoja daugybė laukų. Vietoj to, kad skatintų kuo
nors užsiimt.

Visų antra, dėl vienkiemio niekas nesiruošia nei lopšelio nei mokyklos
statyt. Kol kas procesas Lietuvoje atvirkščias - kaimo mokyklų mažėja.
Nu gal ir sutaupėm likvidavę vienkiemius....