Tema: Re: Teritoriju planavimo procesas taps paprastesnis
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-02-13 16:01:08
> ir kodel apie teritoriju planavima geriausiai ismano prarabas?
>
> Ir kaip pavadinti zmogu, kuris geriausiai ismano apie teritoriju
> planavima, bet perka sklypa namo statybai ten, kur namo statyba negalima?
>
> --
>  ejs

Su teritoriju "planavimu" susipazinau kol ismusinejau statybos leidima savo
namui. Vietoj kysio savivaldybes parazitams parasiau skunda ir leidimas buvo
israsytas uzmerktomis akimis. Taigi man problemu siuo klausimu nera.
Problemos yra mano kaimynams. O ju keliu simtu metru spinduliu "gyvenamai"
statybai skirtoje teritorijoje yra koks desetkas ir nei vienas is ju neturi
jokiu galimybiu pradeti teritoriju planavimo proceso. Kas cia dar neaisku?
Man gi irgi butu naudingiau kai aplink gyventu zmones, o ne dirvonuojanti
zeme. Dejau as ant dabartines partorgu tvarkos - ji man visiskai netrukdo.
Ko gero net atvirksciai. Bet tik tuomet nenoriu girdeti, kad Lietuvoje
krize. Krize pragertose smegeninese...