Tema: Re: Teritorijų planavimo procesas taps paprastesnis
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-02-10 12:58:17
"Raulis" <Raulis@omni.lt> wrote in message
news:ij02ml$mtc$1@trimpas.omnitel.net...
> Atsakymas - prieš mokant kosminius pinigus reikia pasidomėti, ar ant
> perkamos žemės galima statyti, ar ne. Paprasta, ar ne?

Arba 30,000

http://www.grynas.lt/aplinka/vyriausybe-paprastina-teritoriju-planavim
o-procesa.d?id=41831999&com=1
"Vyriausybė paprastina teritorijų planavimo procesą"
grynas.lt/aplinka/vyriausybe-paprastina-teritoriju-planavimo-procesa.d
?id=41831999&com=1

RE, 2011 02 10 10:56
Kas liaupsina Swedijos tvarka - pas mus irgi mazam namui (iki 80m2 ploto,
8.50m aukscio) taip pat nereikia rimto projekto, o supaprastinto. Tas pat
galioja ir kitiems nesudetingiems pastatams
-
Sis istatymas jau keli metai kaip panaikintas. Anuomet nama, remdamasis siuo
istatymu, statyti taipogi buvo draudziama. Galejai statyti ukini pastata,
kuriame galejo buti tik mazesne dalis gyvwenamu patalpu. Siuo metu 80 m2
ukini pastata gali statyti tik tokiame sklype, kuriame yra suprojektuota
ukio sodyba. Taigi tokiems leidziama, bet sitame name draudziama irengineti
gyvenamas patalpas. Taip pat yra istatymas, kad draudziama gyventi ukiniame
pastate.
Taigi kaip jau ir minejau, turiu ukininko sodyba su visas infrastruktura.
Galiu statyti ukinius pastatus ir viena nama sumoje iki 500m2. Namas gali
buti dvieju galu. Mano sogyba yra gyvenamos paskirties zemeje pagal Vilniaus
rajono bendraji plana. Kad leistu daryti detaliuosius planus, reikia
prasyti, kad sioje visoje gyvenamams namams skirtoje teritorijoje, butu
panaikintas gamtinio karkaso statusas. Uz tai reikia susimoketi lenku
partijai i letena 30,000, kad taryba prabalsuotu.
Pagalvokit logiskai kaip izuliai lenku partija reketuoja Vilniaus rajono
gyventojus. Lenku partija nubreze gamtinio karkaso/draustinio ribas ir
bendrajame plane numate jame gyvenamu namu statybos teritorija. Atsiverskit
Vilniaus rajono bendraji plana ir paziurekit kur gyvenamai statybai skirtose
teritorijose ipaisytas gamtinis karkasas - ten kur yra vietos statybai. Ten
kur teritorija jau uzstatyta gamtinio karkaso nera...