Tema: Re: Paskutinis rimtas darbas
Autorius: Remigijus
Data: 2009-01-16 00:11:48
Atsakymas-priminimas i pirmus tris klausimus: "kainavo" mazdaug 1 mlrd.
Lt paskola jau Williams'inei Mazeikiu naftai Butinges statybos skoloms
padengti, kuri kasmet kainavo beveik 200 mln. litu biudzeto pajamu
palukanu pavidale.

Atsakymo i ketvirta klausima nera, kadangi klausimas nekorektiskas
(koreguotinas).

Remigijus