Tema: Re: Paskutinis rimtas darbas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-01-15 13:30:57
Trumpai sakant, pries agitavo visi tie, kurie dabar pries viska agituoja.
kaip multike "Baba jaga Protiv!"  Baba Jaga visada pries! Tokie etatinia priesininkai,
norintys pasirodyt gudriau. Pries ES, pries Lietuvos kariuomenes kurima, pries NATO.
  Konkreciau pavardes butu Klumbys, Veselka, Petkeviciai, zalieji, zydrieji.. koroche ta
kompanija. Uz kieno pinigus jie agituoja, neaisku.