Tema: Re: Paskutinis rimtas darbas
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-01-15 12:06:54
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:gkmvt9$3dh$1@trimpas.omnitel.net...
> Vyriausybė, dirbusi prie Vytauto Landsbergio, pradėjo Būtingės naftos terminalo statybą.
> Tai ir buvo paskutinis rimtas darbas energijos saugumo politikoje. Buvau čia 1991 metais,
> kai vyko pirmoji diskusija apie elektros tiltą į Lenkiją. Po 17 metų apie tai vis dar
> kalbama. Kai Lietuva stojo į ES, žinojome, kad Ignaliną reikės uždaryti, tad dabar -
> praėjus penkeriems, šešeriems, septyneriems metams - klausiame - kur nauja atominė
> elektrinė?
> http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=20087642

Tokiai nuomonei nepritariu. Lietuvos visuomene pati pasirinko politikus, kurie tvirtino, kad "be Rusijos neisgyvensime". Turiu pasakyti, kad jie savo darba dirbo ko gero virsydami net savo galimybes. Siandien vel matome, kad yra sktyvi mase visuomenes, kuri nenori paklusti demokratiskai isrinktai valdziai. O del atomines viskas buvo aisku is anksto - politiku nekompetencija naudojasi aferistai, kad isplauti milijardus is musu kiseniu. Nekaltinu zmoniu. Tai SUNAUJOS veiklos rezultatas. Siandien jie naujai vyriausybei kersys uz panaikintas lengvatas.

Toliau seka tie patys komentarai

D, 2007 09 06 18:02
O jei atvirai, tai naujos AE grei?iausiai nebus. Kam reikia to giganto? Lietuvai tikrai nereikia. Gal ka?kam ir reikia, bet tai nei kiek nepakeis elektros kain?. LEI dalyvavo ma?? branduolini? reaktori? projekte (300 MW) pagal amerikie?i? program?. Nepamenu kada, bet netolimoje atityje tuos reaktorius tur?jo licencijuoti. Statybos laikas ?ymiai trumpesnis nei planuojam? ginant?. Saugumo lygis daug kart? didesnis nei tradicini? ir t.t. Tai buvo rel?s dalykai. Dabar ka?kokie 3000 MW, linijos, latviai, estai, lenkai, pirkimo kvotos ir t.t. Jau vien i? verslo rizikos ta?ko tok? sud?ting? projekt? sud?lioti reikia b?ti genijumi, o kur dar mas? kit? dalyk?. Absurdo teatras. Arba labai "gudrus" ?aidimas. Tik nepamir?kit, kad kertat ?ak? ant kurios s?dit ir padarysit Lietuv? Lotyn? Amerikos ?alimi, kai gali va?in?ti tik ?arvuotu automobiliu ir be apsaugos nenuvesi vaiko ? mokykl?.

Apie NEKOMPETENCIJA

Lerva, to: HA HA HA, 2008 01 28 14:14
Vos tapęs premjeru, Paksas pareiškė, kad sutartis su "Williams" nėra dar gera ir ją reikia tobulint. Buvo sudaryta "tobulinimo" grupė su Maldeikiu priešaky. Beveik pusmetį ši "tobulinimo" grupė tobulino sutartį. Paksas žurnalistams aiškino "viskas vyksta pagal planą ir greit galėsim pasirašyt". Pakso "tobulinimo grupė" taip nutobulino sutartį, kad sutartyje nebeliko praktiškai jokių saugiklių apsaugančių "MN" ir faktiškai atrišo "Williams" rankas, atleido nuo bet kokios atsakomybės nesėkmės atveju. Taip "nutobulinęs" sutartį, Paksas apsiverkia, pasako graudžią kalbą, runkeliai irgi apsiverkia, Paksas atsistatydina. Palieka savo paties privirtą košę srėbti kitiems. Tenka srėbti, tenka aukotis, aukoti savo reitingus, gelbėti "MN" ir valstybę. Visa tai tenka daryt konservatoriams. Apie Pakso "patobulinimus" sužinoma tik šiam atsistatydinus, nieks nesikišo ir netrukdė Paksui, nieks tada net minties neturėjo, kad šis veikėjas tokią kiaulę pakiš.

Kaip vėliau išaiškėjo, Paksas sutartį blogino ir atsistatydino "Lukoil" nurodymu. Buvo tikimasi, kad Lietuva neišdrįs pasirašyti tokios "pagerintos" sutarties ir puls į "Lukoil" glėbį. Tačiau išdrįso ir nepuolė, o žmonės užuot padėkoję konservatoriams už tokį pasiaukojimą (nemanau kad kokia nors kita partija ryžtūsi taip pasiaukot) iki šiol koneveikia juos paskutiniais žodžiais, pila purvą ir pamazgas. Ir atvirkščiai, liaupsina niekšelį parsidavėlį Paksą, suvaidinusį tautos didvyrį.

Bulgarijoje naftos gamykla ir terminalas buvo atiduoti rusams. Siuo metu Bulgarijos naftos gamykloje svilpauja vejai.

Nepakilo Paksiui ranka pasirašyt tokios blogos sutarties, jo dėka ir pasidariusios bloga. Bet Paksas savo tikslo neigyvendino, kad Mazeikiu Nafta atiduoti Lukoilui uz 1 lita. Tik konservatoriu deka Mazeikiu Nafta eme dirbti be Lukoilo. Veliau Lietuvos biudzetas uz 30% mazeikiu naftos gavo milijardus is rusu, o dar veliau uz mazeikiu nafta gavo milijardus is lenku. Visi sie milijardai panaudoti buvusiu rusu kolaborantu valdziai itvirtinti. Lietuva ir toliau visiskai priklausoma nuo Rusijos energijos. Tuo tarpu estu priklausomybe nuo Rusijos siuo metu nevirsija 5%. Todel nereikia buti pranasu, kad numatyti kokia veikla uzsiimines Paksas kai gaus valdzia....

Apie AFERAS
To:HA HA HA, 2007 11 23 18:57
Jus visiškai tiesus d?l energijos eksporto aferu nuo 1998 m., ta?iau LR VSD jau 1994 m gale tur?jo pilna informacija apie j? pradžia - iš BY buvo atgabentas originalus AT antikorupcines komisijos pranešimo tekstas su visomis lietuvos komunistu organizuotomis
energijos eksporto per tarpininkus afer? grožybi? aprašymais ir detalemis, pavardemis ir t.t. II ŽIV skyrius tada gavo "? snuki" nuo J. Jurgelio (kaip jus dristas vykdyti operativine veikla prieš LR prezidenta ir jo šutve. Super šnipas atgabenes svarbia informacija apie Lietuvos ekonomikos torpedavima laikinai buvo pašalintas iš VSD, dar viena ponia iš banko bombardavusi prokurorus tokia pat informacija buvo išmesta ? gatve. Teko dar skubei nušauti B. Dekanidze nes pradejo grasinti prokurorams, kad paskelbs kaip AMB per "Vilniaus brigadu" UAB-us gaudavo savo dal? šiame versle.
taigi komunistu nacionaliniai verslai energijos eksporto sritije prasidejo dar 1993-94 m. ir pradininkas yra AMB su šutve. Gediminas Vagnorius
?lindo ? ši versla tik 1998 pavasari ir sp?jo išmelžti iš S. Ošerovskio apie 27 mln. USD. Toliau gerai rašote, viskas ? tema ir taip kaip buvo. Maskvoje nudejo žydu verslininka R. Waxsmana - nenorejo šiknius atiduoti truputi mažiau 2 mln. USD už baltarusiškus traktorius skola traktori? gamyklos už elektra. Tada tu skolinink? buvo per 42 firmas. J? skolas kompensavo lietuvos veršiai mok?dami po 33 cn/kWth. Visumoje per tos šlovingus metus lietuvos veršiai padenge "Lietuvos energijai" per 6 mlrd. Lt
iš pagrobtu eksportojant elektra per "Vilniaus brigadu" UAB-us, S. Ošerovskio UAB-a, A. ?iubaiso offšora "Inter RAO ES". Taip iš BY ? Bialystoka yra "tiltas" per kuri visi žydai tarpininkai varo lietuviška energija ? Lenkija, Slovakija, ?ia perka
iš asileliu po 4,3 cn/KWth, o ten parduoda po 26 cn/Kwth. A. Lukašenka grežia dantys d?l tokio verslo per BY žeme, bet sutramdyti A.?iubaisa jis negali "kiška tonka". Visumoje visi kikena iš bukagalviu lietuviu, kurie taip pigiai(4,3 cn/kWth) parduoda savo t?vine plius nedideli kišiai LT vadams.
J?s? socdemo G. Kirkilo konvulsijos statyti AE monstra kartu su žulikais iš VP ir Lenkais, latviais , estais yra ekonominis absurdas kuris pasmerks Lietuva 60 m. ekonominei katastrofai ir pajuok? objektu ES. Ekonomiškai pagristas variantas 6 mažos AE prie dideli? miestu - tada susitaupo personalas, kiekvienoje 50-60 žm. personalo, nera parazit? iš elektros linij? (susitaupo apie 25 cn/kWth ant perdavimo), ?vedama konkurencija tarp 6 AE gamyntoj? (tikra rinka), padideja patikimumas, nereikes saugoti 300 m radioaktivios atlekos - reaktori? gamyntojai jos pasi?ma atgal kas 1,5 m.
Kol Lietuva valdys komunistu šaika, n?bus organizuotas Niurnbergo teismas AMB ir jo draugžiams iš SDP tol jus lietuviai ir liksit veršiais ir ES mulkiai. Greitai srebsite IAES uždarymo smagumus - per durnuma sutikot uždaryti super ekonomiška ir ištobulinta saugumo prasme AE.