Tema: Re: Garmin ?em?lapiai. Pirkti ar vogti?
Autorius: Margis009
Data: 2017-03-31 10:17:36
Orux ir Locus misko keliuku zemelapi atidaro, o offroad neturiu, gal kas
galit suselpti tai pabandyciau

"kufass"  parašė naujienų news:oark8v$vvg$1@trimpas.omnitel.net...

Nera androidui oficialaus garmino appso,tai ir pirkti negali.
Kartais galima naudot isprievartauta appsa ir pritaikyti piratini offroad.

"toms"  wrote in message news:oar406$ddo$1@trimpas.omnitel.net...

Siek tiek isiterpsiu i tema: o ta offroad zemelapi galima ant androido
naudot? kazkada norejau nusipirkt zemelapi bet neradau padoraus androidinio
appso tam reikalui. Kaip dabar situacija?