Tema: Re: Garmin žemėlapiai. Pirkti ar vogti?
Autorius: amenox
Data: 2017-02-08 10:23:03
Nu tai tas pats principas, garmin irgi savo failus deda į servą, informuoja
neiškart. Linką galima rast googlėj, nepamenu daba, kažkoks xml failas su
distributivų versijom. Uždedi automatu kad čekintų versiją ir psio.

Beje įdėjau į www.garmin-maps.lt versijas pačiam viršuj, pasistengsiu
updeitinti iškart, bent jau nereikės su devaisu jungtis prie update kad
versiją pamatyt.

"G.K."  wrote in message news:o7eitr$6qn$1@trimpas.omnitel.net...

As kazkodel senai esu padares isvada jog piratai sedi paciam Garmine.
Arba kazkokiu budu susije su Garminu.
Kalbu ne tik apie garmin.lt. Analogiskai ir kiti zemelapiai.
CNE pas piratus pasirodo gerokai anksciau nei oficialiai. CNE atnaujinimus
as pradedu tikrinti is
karto kai tik pasirodo pas piratus. CNE pas mane LTM.

"amenox"  wrote