Tema: Re: Garmin žemėlapiai. Pirkti ar vogti?
Autorius: G.K.
Data: 2017-02-08 09:55:39
As kazkodel senai esu padares isvada jog piratai sedi paciam Garmine.
Arba kazkokiu budu susije su Garminu.
Kalbu ne tik apie garmin.lt. Analogiskai ir kiti zemelapiai.
CNE pas piratus pasirodo gerokai anksciau nei oficialiai. CNE atnaujinimus as pradedu tikrinti is
karto kai tik pasirodo pas piratus. CNE pas mane LTM.

"amenox"  wrote