Tema: Re: Garmin žemėlapiai. Pirkti ar vogti?
Autorius: amenox
Data: 2017-02-23 13:00:52
Aj atsiminiau dar viena, su kažkokiu antvirusu visa tai pjaunasi, todėl jei
yra galimybė įdiegimo metu išjungti "real time" tikrinimą.

"amenox"  wrote in message news:o8mf6v$542$1@trimpas.omnitel.net...

Chrome ir Firefox jau nepalaiko to plugin'o, Edge irgi. Jei veiksmas vyksta
Windows 10 ir Garmin Communicator plugin jau įdiegtas tai tiesiog spaudžiam
Win + R suvedam "iexplore", na o kai atsidarys IE adreso langelyje vedam
http://update.garmin-maps.lt, toliau manau viskas bus aišku.

"edvkrs"  wrote in message news:o87vii$s43$1@trimpas.omnitel.net...

Dariau, bandziau ne su trim narsyklem (Explorer, Chrome ir Mozilla), raso
"Nėra įdiegtas Garmin Communicator Plugin". Suinstaliavus ta Plugin vistiek
raso ta pati :-(

"G.K."  wrote in message news:o85v4e$ttc$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi rasiau "(nezinau ar Lietuviskus atnaujina) arba prijunk  irengini prie
kompo ir eik:
http://update.garmin-maps.lt/ "

"edvkrs"  wrote