Tema: Re: Garmin žemėlapiai. Pirkti ar vogti?
Autorius: edvkrs
Data: 2017-02-15 20:06:24
Dekui. Garmin Express suinstaliavau, softa atnaujino (ko nedare
Webupdater'is), bet prie Content raso "There is no content for this device".
Iki siol buvo, versija 2.1 buvau atnaujines be problemu, Off Road ir
Lietuvos keliai pirkti oficialiai.

Ka darau ne taip?

"G.K."  wrote in message news:o7rfhd$mu1$1@trimpas.omnitel.net...

Garmin Webupdater nera skirtas zemelapiam atnaujinti.
Jis skirtas atnaujinti softa, balsus ir.t.t.
Naudok arba Garmin Express (nezinau ar Lietuviskus atnaujina) arba prijunk
irengini prie kompo ir
eik:
http://update.garmin-maps.lt/

P.S. idomu kodel Garmin.lt (Fedingas) el. pastu neinformuoja jog yra nauja
versija ir neduoda
nuorodos?
Ne vis ju klientai skaito omnitel.news

"edvkrs"  wrote