Tema: Re: CROSS: Apklausa. internet domenas naujam serveriui
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-03-27 20:18:05
Blet mokytoja pradinių klasių pataisiau (kai pats antrokas buvau), kad
kolidorius ir parkelis ne taip sakoma. Būtų iki ir iki tėvų nuėję
(vriednas ir šiuolaikiškai žinantis teises bet ne pareigas vaikas
buvau), bet direktorė (kaip dabar manau) apramino iniciatyvą.

Bet kodėl taip sako kai kurie iki šiol nesuprantu :)