Tema: Re: CROSS: Apklausa. internet domenas naujam serveriui
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-03-11 02:13:35
Čia tiesiog nieks nežinojo gal kaip ten kas.. Aš irgi buvau įsitikines,
kad newsai išnyks per dieną, jei kas nors parašys meilą vadybai ir jis
nenukris į spamą.

Kažkaip nesuvokiama, kodėl tokio kalibro kompanija neprieštarauja, kad
po jų domenu veikia kažkoks nntp kuriame kalbama be cenzūros. Teko su
Telia verslo reikalų turėt, vadovai ten tikrai nepasirodė iš serijos "ką
noriu, tą darau, nieks nepastebės", kaip būna smulkesnėse įmonėse...

Papasakok, kaip iš tiesų :)