Tema: Re: CROSS: Apklausa. internet domenas naujam serveriui
Autorius: ABLomas
Data: 2017-03-10 23:49:15
On 2017.03.10 12:06, Juozas K. wrote:
> tai cia sita galima laikyti garantija, kad newsai isliks

Jo, va iki šiol kažkas teikė garantijas 19 metų senumo servisui, buvo
SLA pasirašytas tarp niufsų geriausių ir aktyviausių atstovų ir omnio...
Aš ir šiaip, oficialiai nieko neatstovauju, nieko negarantuoju ir
nepažadu. Bet šiaip nesmagu, kai dėl vieno veikėjo iniciatyvos
darbovietę bbiais šeria ;-)

> o gal senas adresas niekur nedings apskritai? :)

Manau kad neturėtų.
Priežastis paprasta - naujų userių čia labai nedaug atsiranda,
išeinančių daugiau, nei ateinančių. Po kurio laiko "kritinės masės"
neliks, niufsai natūraliai numirs (kaip kad buvo su tako servakais ir t.t.).
Pakeisi vardą => persikels tikrai ne visi, o maža dalis => pavirsit
labai trumpai savo sultyse, neliks kritinės masės => liks tik negyvas
servisas.
Aišku galima ten rožines idėjas plėtot iki pažaliavimo, bet realybė
būtent tokia, deja. Todėl aš matau niufsus tik vienam pavidale - tokiu
pat vardu, be dramatiškų pakeitimų - tik taip jie išgyvens dar kelis metus.

> a tai ko Modesto neupdatinat, kad viskas ok, nes zmogus daba kaip
> sakai "sklaistosi" viesai kartu su mumis :)

Pasigausiu - updatinsiu, ką jau ten, darbo metu yr ir svarbesnių dalykų
nei niufsai ir Modesto gaudymas. Kartą mėginau pasigaut, buvo išbėgęs,
retrajinsim ir padarysim kaip reik. T'sakant, mes vidaus reikalus kaip
nors jau susitvarkysim....