Tema: Re: CROSS: Apklausa. internet domenas naujam serveriui
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-03-09 17:38:40
news:o9rohd$f84$1@trimpas.omnitel.net...
> O koks dėl to skirtumas? Pvz. news.omnitel.net niekur nepaminėtas Lietuvos
> vardas, bet ar buvo bent vienas užsienietis užklydęs? Ruski troliai
> nesiskaito.

is tikro man tinka ir panasus i tavo pasiulytus, tiesiog norejos maziau to
nuobodumo kuris gaunamas sulipinus kazka is "can't go wrong" zodeliu pagal
nutylejima, t.y. news, lt, grupes ir panasiai. nes ir issirinkt is tokiu
sunku, nes visi vienodai geri :) tikiu, kad zmones panasiai pavadine savo
firmas paskui patys tingi eiti darban :DD o siaip, jei labai bijociau
suklyst tai irgi automatu siulyciau kazka panasaus i tavo.

siulau newsai.lt, arba 119portas.lt, omninews.lt

> p.s. newsai.eu gal ir nieko, bet jei finale serverio vardas pasidarys
> news.newsai.eu, tai jau nelabai skaniai skambės. O, va, news.groups-lt.eu
> vizualiai visai neblogai atrodo ;)

manau tokia problema nekils, nes nera tikslo uzkurinet zemesnio levelio
news. domeno po pagrindiniu, projektas nedidelis, todel reikia tiesiog viska
sukt ant vieno ip :)

tikrai vengciau .eu vietoj .lt, vien jau del to, kad gale stovintis aiskus
".lt" leistu isvengti stengimosi kazkaip graziai supakuoti (neimanoma :) )
"lt" jungini per visokius bruksnelius paciame domeno varde. tiesiog maziau
vietu suklyst atsimenant adresa ir siaip paprasciau (tam tikrus reciau
naudojamus adresus su bruksneliais buna iki siol ivedinedamas susimastau).

> p.s. užsieniečiams "lt" nebūtinai kažkuo asocijuosis su Lietuvos vardu,
> veikiau su "lite" njusų serverio versija :)

turbut nelabai svarbu ka jie ten galvoja, vis tiek lietuviskai nemoka, kad
eitu skaityt :D