Tema: Re: Kur rast Italija Topo su routingu Garminui?
Autorius: Sail
Data: 2013-03-15 10:07:20
Kol kas panašu, kad viskas sulįs į vieną. Du failai po 1,7 GB jau šis tas.
Visos vokietijos kaip ir nereikia, nes planas kol kas minti iki italijos,
tik dar nesu tikras, ar pakaks ryžto. Mano kemperio max greitis 90 km/h, tai
be keturių dienų į vieną pusę niekaip.

Antros kortelės variantą turiu minty kaip atsarginį. Tik dar neišsiaiškinau,
iš kur gimsta tas kortelės ID numeris. Teks vėl pusdienį googlint ir knistis
po forumus.