Tema: Re: Kur rast Italija Topo su routingu Garminui?
Autorius: Sail
Data: 2013-03-14 10:38:08
Tas variantas jau isnaudotas, gmapprom jau yra su zemelapiais.
Liko laisvas tik gmapsupp.img. Ten reikia ikisti italija topo, city
navigatoriu, ir kiek liks vietos vokietijos topo.

Kitu pavadinimu panasu nemato. Cia Garminas XT and Win CE5, kinietiskas
zaisliukas.
Bet siaip visai ok, nes ir Ozi exploreris eina ant tos pacios gelezies.