Tema: Re: Kur rast Italija Topo su routingu Garminui?
Autorius: Casper
Data: 2013-03-13 17:05:04
..unl failo nereiks jei naudosi atitinkama programele zemelapiu
"atrakinimui", berods Garmin unlocker alternative vadinas. Atskiru .img
failu sujungimas i viena daromas su GMapTool programa. Su pavadinimais
galejau ir suklysti arba dabar jau yra ir geresniu/naujesniu programeliu
tamtikslui... senokai jau nebekrapsciau Garmino...
Seip jei turi Mapsource ir instaliuojamus zemelapius, gali sau reikiamus
zemelapius is Mapsource isikelti i kompa, o tada jau ta .img faila isidet
tiesiai i garmina ar sd kortele.