Tema: Re: Kur rast Italija Topo su routingu Garminui?
Autorius: Sail
Data: 2013-03-13 14:51:41
Draiverius tai susisiunciau ir suinstallinau. Basecampas kortele mato, o
mapsourcas "no usb drivers installed".

Copy paste i kortele - ten tokiu atveju dar reiks .unl failo su unlock kodu
mano konkreciam korteles numeriui?

Ir - ikraut man reikia ne tik italija, bet ir daug kitu zemelapiu tame pat
faile. Mano Garminas mato berods tik du zemelapiu failus gmapsupp ir
gmapprom, vienas is ju jau panaudotas. Reik jungti tada viena img faila su
kitu. Cia irgi mano ziniu trukumas...