Tema: Re: Kur rast Italija Topo su routingu Garminui?
Autorius: Sail
Data: 2013-03-13 13:03:33
Truputi cainykas as vis dar su garminu. Kaip irasyti gmapsupp.img
(nutraukta is interneto) i kortele, neprarandant routingo? Siuo metu as
tiesiog susirandu zemelapi instaliaciniam variante, isimetu i mapsourca,
unlockinu ir siunciu su su Mapsend'u berods. Pats Mapsourcas prietaiso
nemato, "no USB drivers installed", ir jokiu sansu, nors tie draiveriai
realiai instaliuoti.

O Basecampas tarsi nesiuncia zemelapiu i Garmina, berods paleidzia ta pati
Mapsend'a.

Neradau niekaip to Italijos trekmap'o. Randu tik V.1 no routing gmapsupp.img
faila. Buciau labai dekingas uz linka...

Panasu reiks dar pavargti su tuo reikalu.