Tema: Re: Nauja GPS auka
Autorius: RJ
Data: 2010-10-12 08:54:55
Ooo... Prie Cliff'u tai smagumelis!!! Siauri keliai, kelkrasciu nera, tiesa
kartais
vietoje kelkrascio yra akmenine tvora. Smagumelis, kai varai
isnuomuota masina tokiu tuneliu is kelkrasciuose esancios akmenines tvoros
ir
sutinki pvz. traktoriu su padargais! :) Arba autobusa! :D
Kas del zenklu irgi galiu patvrtinti. Stovi (100) ir uz 10 metru ant kelio
nupiestas
uzrasas "Dead slow". Aisku vadovaujiesi parasymu ant kelio, nes lekti apie
70
jau pavojinga.
O siaip jau Airija yra google street view- pasiziurkit patys :)