Tema: Re: Nauja GPS auka
Autorius: Nero
Data: 2010-10-12 02:05:16
nors ir kaimynas esi, vistiek negaliu su tavim sutikt... ;-)
niekur nieko neisgalvojau - keliai tikrai tokie, greicio apribojimai irgi
:-)
kas niekada nebuvo - gal niekada ir nepatikes, juolab kad sunku isivaizduot
siaura kelia visai be kelkrascio kai nesi realiai mates, mes gi lietuvoj
priprate kad dar geras pusmetris buna...
kas cia gyvena - ir taip supras kad nemakaroninu ;-)
gal pas tave ten aplinkui tie keliai normalesni, nzn, juk ir netvirtinau kad
100% visi tokie. Bet yra tikrai labai didelis procentas salutiniu keliu,
kuriuose vos vos prasilenkia 2 lengvos masinos o greicio zenklai 100km/h, ir
furos jau tikrai ten nevazineja... nuvaziuok dar karta pvz i Galway prie
Cliffu ir isitikinsi pats dar karta, juk nemanau kad nesi ten buves (buvau
dar karta sia vasara - zenklai vis dar tebera, kaip ir pries 5 metus)...

p.s. pries gal tris savaites apsilankiau Giants Causeway - tai buvau apakes
kad ivaziavus i siaurine is respublikos - nebuvo nei vieno zenklo nurodancio
leistina greiti, nors kad orientuotis.. - absoliuciai nei vieno, tik gal
dviejose vietose kur kelio darbai buvo sumazinta iki 30 myliu. Taip ir iki
siol nezinau kokie siaureje greiciai leidziami normaliam kely ir
greitkely... ;-))