Tema: Re: Nauja GPS auka
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-10-11 22:48:54
Tai tu sakyk, kad sedi Dubline ant siknos arba isvaziuoji i mokama trasa .
jei nori, as tau galiu nufotkint ar nufilmuot, kaip prasilenkia furos.
   O tu manai, i fermas kuo atveza pasarus, kura, trasas. Isveza gyvulius.
Kombainai pravaziuoja. Atvaro betonomaisykles. Praveza achujennus bokstus
windfarmom. Keliu remonto technika. Gal ne su karuciais?