Tema: Re: Nauja GPS auka
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-10-11 11:24:10
Kažkaip aš nelabai tikiu, kad Airijoj gali būt tokie dalykai. Paprastai net
atokiausiame kaimo keliuke būna ženklai "Plyta" arba "Aklikelis" - "tupikas"
jop ego mat... Greičiausiai vairiruotojas pramiegojo ženklą . Į miško
keliukus iš viso neįvažiuosi, kadangi visur tvoros arba vartai. Labai retai
kur gali išsukt iš kelio.