Tema: Re: Nauja GPS auka
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-10-08 18:24:03
Teko ir man panasioje situacijoje buti. Vaziuojant asfaltuotu  keliu
sugalvojau sustoti pailseti ir  uzkasti. Norejosi tai padaryti kokioje nors
pakeles aiskteleje. Miske rantu nuvaziavima i normalu seniai isvazineta
misko keliuka. suku i ji, prie pat kelio tankus miskas, toliau uz 100 metru
matosi laukyme. Vaziuoju i ja tikedamasis grazios aiksteles. Laukymes
pradzioje keliukas kyla i kalna. Gerai, kad letai vaziavau: kalnelio virsuje
keliukas nukastas, toliau kokiu 3 metru aukscio skardis, o laukyme - tai
karjero duobe. Jokiu ispejamuju zenku, tik 2 keliuko vezes, vedancios
tiesiai i karjero duobes skardi.... Jei nakti, tai tikrai nebutum nieko
pastebejas (nes pries tai keliukas dar kyla ausktyn, is sviesos neapsvietu
skardzio...)

Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5515 (20101008) __________

http://www.eset.com