Tema: Re: Patarkite kokia navigacija isigyti
Autorius: G.K.
Data: 2010-09-03 07:37:06
Zemelapiai Garmin irenginiams yra nepralenkiami. Jeigu del gelezies galima gincytis, tai del
zemelapiu bus sunku. Garminui zemelapius gamina Navteq ir kas svarbiausia - daugybe vietiniu
gamintoju. Kaip pavyzdys yra Lietuva TOPO. Panasiai yra ir su kitu saliu zemelapiais. Garminam
zemelapius gamina ir entuziastai. Todel galima rasti labai egzotisku saliu zemelapiu. Navteq
zemelapiai yra atnaujinami keturis kartus per metus. Jeigu perki irengini ir imi su "lifetime
subscription" , tai tam irenginiui gauni nemokamus zemelapiu atnaujinimus.

"Terpentinas"  wrote