Tema: Re: Patarkite kokia navigacija isigyti
Autorius: svyt
Data: 2010-10-18 08:53:04
nu visais atvejais po 3 metu irenginys bus moraliskai pasenes, i elektronika
pinigai tai ne investicija, tai plataus vartojimo prekes pirkinys, kuri po 5
metu ismesi (parduosi uz 10 dali kainos kaimynu berniokui zaist slepynem)
pasens akumai, pasens antenike, pasikeis siek tiek koks nors standartas, ar
atsiras pribumbasu kad veiktu tunelyje, geriau informuotu apie kamscius,
seni zemelapiai bus letai atnaujinami atsiradus naujo tipo zemelapiams...
--
vyt/ /