Tema: Re: Patarkite kokia navigacija isigyti
Autorius: svyt
Data: 2010-10-18 08:53:03
nu tai imi delninuka su win, ir kisi garmina, tomtom, automapa, igo, ozi ir
pasileidineji programkas pagal skoni, kortos 8-16gd dabar nera brangios,
galima leist sau viska turet. As pvz vazineju su htc tytn 2, ten turiu viska
susikises, sudetingesniem ypac retiem atvejams, ir goclever su igo darbinis.
jei megejiskam vartojimui, siulau imt pigu kinietiska pna, sukist igo ir
pakaks keliom kelionem per metus.
igo rodo auksti virs juros, kalnuose labai idomi informacija.

--
vyt/ /