Tema: Re: Patarkite kokia navigacija isigyti
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-09-02 08:03:07
Turių tų telefonų, bet man reikia normalaus navigatoriaus kuris dirbtų
mašinoje. Dar klausimas kokie navigatoriai greitai ir be problemų atnaujina
žemėlapių informaciją. Gal kokie išiskiria tikslumu?
Kaina manęs visai negasdina, norisi isigyti daiktą su kuriuo be problemų
galima būtų naudotis ir svarbiausia jį atnaujinti.