Tema: Re: Re: Patarkite kokią navigaciją įsigyti
Autorius: amenox
Data: 2010-09-02 11:25:41
Ko jus uzsikabinot prie to Garmino? Ar bent skiriate kompanijas su kazkokiu
idirbiu ir kinietiskas kontoras kurios susikuria pusmeciui ir vel dingsta?
Ir prie ko cia korpusas? Visi tie noneimai nemoka jokiu licenzijos mokesciu
nei us operacines, nei uz zemelapiu duomenis nei uz pacia programine iranga.
Automatiskai ten nera jokio supporto ir update, bei sukisamos pacios
pigiausios kokios imanomos sudedamosios dalys. Jei tie kinieciu draugai
pridetu viska isvardinta i savo divaisus, tu labai nustebtum pamates kaip
pasikeistu ju kaina. O visi pirkdami tokius daiktus dalyvauja loterijoje -
kiek laiko pradirbs. Kai kuriems pasiseka. Ir aplamai tai kokios problemos -
yra daugybe "geru" pakaitalu - Nokla, iFone, Panasonik ir t.t. Jusu teise
rinktis.