Tema: Re: Ieskau namu kino
Autorius: Donce
Data: 2009-09-17 15:42:21
tingiu ieskoti linko, seniuose yra tie laikikliai pirkti, sukinasi kaip nori
visomis kryptimis , kaloneles ziuri ~45 laipsniu kampu i lova ant  kurios
dazniausiai sedime ir ziurime tv, o garsa kaip nori taip reguliuojiesi, nori
leidi tv + namu kinas , ziurint dvd leidziamas tik namu kinas, siaip man zjb
:) nesu melomanas ir nesiruosiu tapti :)

--
Doncikas