Tema: Re: Ieskau namu kino
Autorius: Linelis
Data: 2009-09-17 14:43:21
Gerai pastebeta, aciu :)
pabreziu : biudeztas 500-1500Lt , nesu melomanas, beto patalpa yra maza 15m2
ir dar su kampiniu zidiniu ir baru, taip kad gerai akustikai netinkama
erdve, telikas ant sienos.
senai pasidairau tu kino sistemu, ale kazkaip niekaip nerandu kad bent jau
panasiai skambetu kaip mano 15metu senumo KENWOOD su 2 kolonelem ( uz toki
biudzeta), beda kad griozdiskas daigtas, norisi kad pasisleptu erdveje ir
nesimatytu jo.

Aciu uz mintis, ieskosiu toliau klausymo budu :)