Tema: Re: Ieskau namu kino
Autorius: tOMZY
Data: 2009-09-17 14:32:02
Tik subwooferio skleidžiamas garsas yra nekryptinis - gali statyt bet kurioj kambario vietoj. Neįsivaizduoju, kaip galima priekines kolonėles įmontuot lubose. Garsiakalbiai nukreipti tiesiai žemyn?

Galines - sutinku, ten nelabai svarbu iš kur tie pirstelėjimai girdisi, tai gali būt ir ir žemiau, ir aukščiau ausų lygio.