Tema: Re: Ieskau namu kino
Autorius: Donce
Data: 2009-09-17 14:24:55
tu sau matai gali leisti, o zmogus sake negalintis to sau leisti,
zmogus nesake kad yra melomanas :)
filmam ziureti gali uztekti ir to pacio LG, reik ziurei kaip gyvai skamba
aisku, jei viskas svaru grazu kodel nepasirinkus to pacio LG, lg dazniausiai
raso kad turi ale 1000 w :) kas yra nerealu, ir galingiausias nereiskia
geriausias.  Lineli ziurek gyvai kas patiks ta ir imk :) neziurek tik i VIDO
:)

--
Doncikas