Tema: Re: Ieskau namu kino
Autorius: Donce
Data: 2009-09-17 14:15:37
priciom visos, as nekalbu apie garsu muzikos klausyma ir t.t.
as kalbu apie biudzetini varianta , uz savo namu kina kazkada mokejau 1.2
klt, o siaip tai ne pirmas mano namu kinas, ir pastatomos kalonkes man
visiskai nepatiko, kai yra uz taves kalonkes lubose kai ziuriu filma ar ta
pati mtv isijungiu tikrai daug smagiau ziureti nei su pastatytomis

--
Doncikas