Tema: Re: Q salmai
Autorius: dpi
Data: 2009-08-13 11:52:56
As irgi naujokas. Siemet pirkau salma dar pries perkant moca, vazinejimui
mokykloje. Prasom mano minciu nelaikyti uz experto patarimus :)
Kiek domejausi internete, konsultavaus su vazinejanciais, o po to ir
parduotuvese pardavejai (kaip bebutu keista) tvirtino, kad visi normaliu
gamintoju salmai yra ganetinai saugus. Labiau skiriasi kiti niuansai:
lengvumas, tylumas, antirasojimas. Tuos niuansus jau galima derinti pagal
vazinejimo stiliaus / pinigines storumo santyki.
As pasirinkau Nolan N61, buvo alia nuolaida (jis jau senesnis modelis),
gavau uz 400lt. Ka galiu pasakyti, su mano vazinejimu (virs 150kmh ir
daugiau nevazineju), tik po 1-3h vienu prisedimu. Tai nei man jis sunkus,
nei kas nors svilpia.
Dar is tokiu nebrangiu/kokybisku variantu Lazer Vertigo juodas 299lt (pirkau
keleivei ir bendradarbis sau eme). Yamahoj dar maciau pigu Lazer LZ6, kuris
pagal SHARP saugumo testus labai saugus, tik jo stiklas itartinai pasirode
plonesnis/minkstesnis.