Tema: Re: Q salmai
Autorius: minde
Data: 2009-08-12 23:02:43
na as nesakiau kad man reik "bele kad butu" man reik shalmo, kuris apsaugos! o ne ant galvos graziai atrodys. vat ir ieskau....
apie shubertha girdejau kad jie sunkus, bet tylus... uztai ir klausiu.siule lazer, maciau nebrangiai caberg ir t.t.
reiktu kazkokiu palyginimu, kad butu matyt kas kaip, kodel, del ko. nes siai minutei jie man visi vienodai spalvoti...