Tema: Re: Q salmai
Autorius: Vejas
Data: 2009-08-13 00:18:16
Salma pirmiausia reikia isigyti  tinkamo dydzio. Maciau Arai movika kur
sake, kad statistiskai 30% ar gal ir daugau vazineja su 1 dydziu per
dideliais salmais, o 10% vazineja su dviem dydziais per dideliu.
Jei nusipirksi per dideli, nesvarbu ar jis bus Arai ar Shoei, apsaugos jis
silpnai.

Tipsas: susirask tarkim Shoei ar Arai puslapy fitting guide'a ir gerai ji
isiskaityk. Pirmas ir pagrindinis dalykas - issimatuok savo galva o tada imk
maziausia kuri gali uzsideti pagal to salmo dydziu lentele. Nes lietuvoj nei
vienoj parduotuvoj to dar nemaciau darant. Jie tau siulo salmus "is akies",
o taip labai sekmingai gali nusipirkti salma pagal savo zhandus, o ne galvos
apimti.

As kai nusipirkau salma ir uzsidejau pirma karta (esant labai siltam orui ir
kambary), tai issigandau kad per maza nusipirkau, bet isejus kur vesiau ar
uzsedus ant moco - viskas ok. Tuo labiau kad po poros pavazinejimu jis
prasinesiojo kazkiek ir dabar jokiu problemu.

Sekmes.