Tema: Re: Q salmai
Autorius: audrius_g
Data: 2009-08-13 10:04:51
Salmo saugumo reitinga gali patikrinti cia:
http://sharp.direct.gov.uk/search/results/?sort=manufacturer&dir=asc&manufacturer=0&type=0&rating=0&size=0&price=0
Kaip pamatysi - didele kaina dar nereiskia maksimalaus saugumo, o maza -
nebutinai reiskia kad salmas popierinis.
Geriausias pavyzdys - Arai Condor  uz £450 - ivertintas tik 3 SHARP testo
zvaigzdutemis, kai Lazer LZ6 uz  £70 - visomis penkiomis!