Tema: Re: Q salmai
Autorius: Vejas
Data: 2009-08-13 10:40:53
Straipsnyje siek tiek kritikuoja pacius tyrimus - tipo ne visiskai realia
salygas atitinkantys testai. Bet santykiniais testavimo rezultatais
(reitingais) gali pasitiket vis tiek tada - gali pagal ju reitingus lygint
skirtingu salmu atsparuma.
Dekui uz linka. Labai gera info.

Beje, Minde - ten pat yra ir fitting guide'as.