Tema: Re: Gal kas motopirka pardavinejat?
Autorius: Rrr
Data: 2011-12-17 17:19:57
Palyginimui:

Persijunkit i HD, kai ziuresit.

http://www.youtube.com/watch?v=CQ1a2V45bhU (motoroleris, 77cc, patiunintas,
nenustebsiu, jei eis ne blogiau uz kai kuriuos 125 gamyklinius)
http://www.youtube.com/watch?v=-J9ah5md08w (streetas 1)
http://www.youtube.com/watch?v=4dHb4vATV4U (streetas 2) :-D ->
http://www.youtube.com/watch?v=zj12l9AK96A

Ivertinkite patys, kurie daiktai smagesni/ilgaamziskesni/turi daugiau
pliusu.

A kat teises (ar bent A1), kaip supratau yra, nes buvo klausiama apie +/-
125cc.

P.S. Yvl sake, kad turi ir motocikla ir motoroleri. Kyla klausimas, kam
pirkt du daiktus, moket du draudimus ir vazinet kaip iskastruotam mieste su
kiaule? Cia tas pats, kas pirkt du laptopus, viena 17", o kita kastruota
10", kai galima paimt tarpini 13-14" varianta, kuris tenkins
pajegumu/dydziu/svoriu/kaina. Tas pats ir su motociklu. :-)