Tema: Re: Gal kas motopirka pardavinejat?
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2011-12-17 01:12:06
pabandysiu nupaisyt Rrr paveiksla:
jaunas (turbut) vadybininkas. visa gyvenima svajojo but rokeriu. atsiradus
galimybei pirko keule (nes A kategorijos neturejo)
pirko viena, po to antra. kadangi shaibu buvo ne fontanai - gavosi abi
ubytos ir siaip nivalinancios (nes teisiu neturejimas, neleido islipt is 50
cc zonos)
po to atejo geresni laikai (karjera, alga, whatever). jaunolis ispilde
gyvenimo svajone - issilaike A kategorija ir paeme stryta. ir cia nusvito
pasaulis. jis VAZIUOJA, jis LEKIA, jis kaip VEJAS!!! jis - ROKERIS!
nu ir siaip jauciasi praejes visi samurajaus kelia, todel drasiai taskosi
savo eGzperto nuomone i kaire ir i desine.
nu bet nieko, praeis dar kazkiek laiko, ir supras, kad su savo senuku strytu
nei zyliu pakabint, nei siaip R1 atpist nesigauna, o paskui, ziurek, daeis
ir kad keule ne siaip sau israsta, ne siaip sau ji turi toki pasisekima
PASAULYJE... ir kad apskritai poxui, ka apie tai mano hanerio virai ir
autoritetai.
ir kad tikrai nera gausiai patogu sutarkuot kibira bulbiu cepelinams su
rankine tarka, kai gretimoj spintelej stovi elektrine...
o gal ir nesupras. ne visiems duota vienok.