Tema: Re: Gal kas motopirka pardavinejat?
Autorius: Rrr
Data: 2011-12-16 19:07:12
Ka as ir turiu galvoje, kad AUTOMATAS - moteru/amerikonu/ispindejusiu
turtuoliu issigelbejimas. Jei slabo perjungt begi, tai gal tu is vis
tada nepirk tokio daikto, nes nepamirsk, atvaziavus dar reiks ir ant
kojeles ji pastatyt, stipriau patraukus, o kur dar
uzvaziavimas/uzvarymas ant bordiuro centre kokiam, kur vietu nera, o dar
visas tas reikalas su salmo uzsidejimu, kuris sukuosena sugadins,
pirstines... Gali buti per sunku... O tas purvas ant baltos maikutes,
nors su maikute ant dvirates motorines transporto priemones sest as
jokiu budu nerekomenduociau!

Kas del kalno, tai nesigiciju, 50cc nelygu 125cc, bet vis tiek neis taip
padoriai lyginant beginiu 125cc, ten bent saiba viena zemiau numesi ir
uzskrisi normaliai i kalna. Pvz skelbimuose pilna visokiu Honda CBR po
125cc, kaina apie 3k, sakyciau padorus variantas pradziai, gal po to ir
normalaus motociklo zmogus uzsimanys pabandes. :-)

Nu cia gal patrolinsiu biski, bet motoroleriais Lietuvoje vazineja tik
tie kas negali gaut teisiu motociklui (pacanai), merginos ir visokie
Petruskeviciai/Karaliai/Grigaiciai/ir pan. :-)))