Tema: Re: Gal kas motopirka pardavinejat?
Autorius: Rrr
Data: 2011-12-17 02:55:14
Jaunas - taip, 24.

Del vadybininko suklydai - IT inzinierius (darbas - programuotojas), tikru
tikriausias kompiuterastas is didmiescio.

Scarabeo (gautas pigiai ir super bukles/metu, pirmasis) - ejo 65. Buvo
parduota zymiai brangiau nei pirkta.
Runneris - ejo gerai kaip 50cc, 87 tiesiojoj, (ne nuo kalno, tuo metu
sveriau 75), susirietus, lekiant pavejui. Nuo nedideles nuokalnes esu net 93
isspaudes keleta kartu. Spidometras rode teisingai, del idomumo net
patikrinau su salia masina vaziuojanciu broliu. :)

Taip, pries keleta metu pirkau motoroleri, nes normaliasniam streetui reikia
A kat (A be 2 metu stazo netinka) + pabandyk mokykloj besimokydamas ir
budamas 16, nusipirkt R1.

Motocikla pirkau del to, kad patinka nuo mazens, patinka aplamai kaip
daiktas (galiu nuleist ziuredamas) + patinka garsus/grazus variklio garsas
(bet ne cioperinis) + pats vaziavimo procesas. Motociklas be begiu, tai ne
motociklas, kaip ir auto su automatu, skikirtas amerikonam ir bobom, o ne
normaliem zmonem.

Rokeriu? - netiesa. Prisipazinsiu, nemegstu cioperiu (visur yra viena kita
isimtis!) ir ju vairuotoju aprangos stiliaus (bet visada yra isimciu!).
Kodel pagrinde nepatinka? Vaizdziai:
http://www.google.lt/search?tbm=isch&q=gay+parade+leather&gbv=2 ir
http://www.google.lt/search?tbm=isch&q=rocker+biker&gbv=2 ir
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nLCmcV4gC_0#t=120s
(nuo 1:57, ziureti veikejus ant motociklo) :)))

R1? Pradziai pirkt R1 kazkaip buvo nedrasoka, bet jau susipratau, kad
reikejo imt is karto litrini, visi kartais klysta. Ateiti bus, bet ne R1, o
kazkas kitas, bet ka ten gali zinot.

Zyliu (cia tipo merginos?) - nekabinu su moto, ne del to pirkau, o ir siaip,
del savo budo/charakterio/poziurio/isvaizdos, su moterim stengiuos gyvenime
neturet reikalu ir net neziuriu i ta puse (drauges neturiu ir nieskau (kaip
visada, atsiras cia tokiu, kurie sakys, kad ir noredamas nerasi, ok, you are
welcome) + gryzus po darbo ir taip mazai laiko savo pramogom/hobiam).

I hanerio ir pan. rebiatas nepretenduoju, jei vazineju motociklu, nereiskia,
kad turiu meetintis su kitais turinciais motociklus ir siaip demonstruotis,
kazka vaidint, kam patinka tas tegul ir vaziuoja. Asmeniskai - turiu,
vazineju, dziaugiuosi (bet tik kai juo vaziuoju, o ne kai stoviu prie kokio
hanerio, valgau semkas ir vaizduoju kieta/pasiturinti). :-)

Tavo 125cc kiaule gal ir valit, bet tik lyginant su 50cc, 80cc, SMART ar
FIESTA, bet ne daugiau. :-)

P.S. Sezono metu, praktiskai kiekviena savaitgali (jei lyja - masina)
iveikiu minimum 200km, nes turiu kur nuvaziuoti pailseti i gamta. Kelias
super, yra geru vingiu, + yra keli vaziavimo variantai i taska (galima
miksuot), tikra savaitgalio pramoga. Man jokiu budu kiaules netiks, o iki
darbo puikiai sueina ir streetas, kol kas nesusiduriau su jokiom problemom.