Tema: Re: Gal kas motopirka pardavinejat?
Autorius: Rrr
Data: 2011-12-16 18:15:42
Esu turejes 2 motorolerius pries keleta metu, bet 50cc - Aprilia
Scarabeo 03 ir Gilera Runner 04 (siuo metu 600cc streetas). Dar esu
vazinejes su 125 cc streetu, net ir jis geriau, nei motoroleris,
pagrinde del begiu. Na, motoroleri rekomenduociau nebent jei esi
fotografas ar panasi spec., vazineji ir sukiojies visur daug, tokiu
pazistamu rate turiu - jiem OK. Merginai irgi rekomenduociau motoroleri,
o ne moto. Nu bet vyras su 50-125cc, tai jus man sakykit ka norit -
graudu buna ziuret... Kazkas minejo, 250cc ir daugiau, ten gal ir
variantas, bet vien del kainos neapsimoka, nes kaip matau, skiriama vos
3000.

O siaip, Vilniuje, į darbą gal ir gerai gerai, bet iš darbo, jei gyveni
kur ant kalno (Lazdynai, Karoliniskes, Pasilai ir t.t.), tai gali tekt
ir koja biski pasispirt. :-D