Tema: Re: Bandit 600S
Autorius: Rrr
Data: 2011-09-01 18:52:11
Konkreciais pavyzdziais snekek, o ne "yra".

Beja, kas del bandito, tai nepamirsk, kad kai kam jis galbut pirmas
motociklas, i kuriuos jis puikiai tinka. Pinigu per daugiausiai neturiu,
taigi labai nenoreciau nusipirkes moto uz xx tukstanciu ji
subraizyt/sudauzyti ir panasiai. Va nusipirkau bandita, patenkintas, bet
jau buvau paguldes ant sono labai silpnai, yra atramos, nieko baisaus,
bet zymiu liko. Dar - vaziuodamas veziausi tase ant bako, subraiziau
baka, nors apacioj nebuvo jokiu astriu daliu ir metalo. Vat vazineju ir
mokausi, ateiti zinosiu ko vengt ar kaip issisukt, vat tada ir
nusipirksiu nuliova daikta uz xx tukstanciu. Be to, man banditas prie
sirdies, kaip jau minejau ir anksciau. Nepamirsk, kad apdaila keiciama
ne vien tam kad atrodytu "geriau", bet kad kazkuo issiskirtu is kitu
turinciu tokius pacius. :-)