Tema: Re: Comm: Bandit 600S
Autorius: spakainas
Data: 2011-09-01 12:26:37
> Skonio reikalas. Man gana grazus tarp streetu, tik nereikia lyginti
> 15m senumo su apynaujais. Bet pvz 2005m ziurint streetus ir vel
> banditas labai grazus :D Is tikro dar daugiau priklauso nuo apdailos.

Pritariu, banditas gražus, tik jei naked.

> Siaip Hornetai buvo pradeje vilioti, bet kiek gyvu - apjotu
> paziurejau, tai visai negrazus, mazi (nors ir as ne didelis, bet gal
> kad po bandito).

Bbž, mano ūgis 173, bet aš abiem kojom padais žemės nesiekiu su hornetu,
tiesa, pas mane 900, gal jis kiek didesnis nei 600. Ir šiaip, didesnio
net nesinorėtų. Strytas neturi būt gremėzdas, kitaip jis savo prasmę
praranda.

> O bandito minusiukas - svoris.. Del lempos, graziau
> man naked, bet stiklas turi pliusu del vejo ir vabalu. Galvojau gal
> bandyti pasikeisti lempa, bet taip ir liko :)

Jo, svoris mane irgi atbaidė nuo bandito, nors kaip ir buvau užsikepęs
jį pirkt, todėl pasirinkau hornetą.
Dėl lempos ir stiklo - strytas gi neskirtas kelionėms, tai kaip ir nafig
tos plastmasės reikalingos? Kelionėms yra kur kas komfortiškesnių
sport-touringų su visais savo privalumais.